You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Stiri COSR

Au fost lansate afișele Jocurilor Olimpice și Paralimpice Beijing 2022

Comitetul de organizare al Jocurilor Olimpice și Paralimpice de Iarnă de la Beijing 2022 a lansat o serie de postere oficiale și promoționale la ceremonia de deschidere a Săptămânii Designului Beijing 2021. Trei seturi de afișe oficiale Beijing 2022 prezintă emblema și mascotele Jocurilor, în timp ce 11 afișe promoționale au fost selectate dintre miile de lucrări trimise la concursul organizat anul trecut în cadrul Săptămânii Internaționale a Designului de la Beijing. Au fost primite peste 1.500 de lucrări de la sute de instituții de design, profesioniști, profesori la școli de design și studenți.

Afișele Beijing 2022 prezintă diverse elemente ale sporturilor de iarnă, precum și ale culturii chineze, și evidențiază motto-ul Beijing 2022 „Împreună pentru un viitor comun”.

Cele 11 postere promoționale alese descriu diverse elemente ale Jocurilor Olimpice de Iarnă, ale culturii chineze, sporturilor de iarnă în societate și peisajelor urbane din Beijing.

Unul dintre afișele promoționale, intitulat „Pasiunea conectează lumea”, proiectat de un student al Academiei de Arte Frumoase din Sichuan, ia nodul tradițional chinez ca element principal de design, combinat cu inelele olimpice și fulgii de zăpadă.

Lucrarea „Anul acesta la Beijing”, care aparține Institutului de Modă din Beijing, a fost inspirată din Templul Raiului din capitala Chinei și folosește silueta templului pentru a sugera pantele acoperite de zăpadă și prezintă un snowboarder în acțiune.

Alte afișe descriu locuitorii orașului gazdă care se bucură împreună de sporturile de zăpadă și gheață, iar unele prezintă mascotele Bing Dwen Dwen și Shuey Rhon Rhon, mascotele oficiale ale Jocurilor Olimpice, respective Paralimpice  Beijing 2022.

Comitetul de organizare Beijing 2022 a transmis că „prin integrarea culturii chinezești și a spiritului olimpic, prin prezentarea evenimentelor olimpice și a programelor de fitness pentru toți, cele 11 postere promoționale reprezintă vigoarea generațiilor mai tinere și entuziasmul lor în sporturile de iarnă ”.

Galerie foto