Stiri

24 august 2020 Canalul Olimpic a aniversat patru ani de la infiintare

Olympic Channel (Canalul Olimpic) a depasit 3,3 miliarde de vizualizari pe toate platformele dupa cel de-al patrulea an de functionare. Punctul culminant a fost atins cand au fost prezentate 25.000 de materiale video din toate disciplinele sportive olimpice si cele 206 de tari, de la lansarea sa de acum patru ani, pana dupa Jocurile Olimpice Rio 2016.

Potrivit administratorilor Canaluilui Olimpic, trendul ascendent de vizibilitate a existat inregistrat o crestere de 65 la suta in ultimele 12 luni in sfera utilizatorilor revin lunar.

Pe social media, comunitatea Olympic Channel a crescut la peste 10,4 milioane de vizualizari, cu 74,9 la suta dintre cei care se ocupa de continut pe social media avand varste sub 35 de ani.

Cheia succesului in cel de-al patrulea an de succes al Canalului Olimpic a fost transmiterea  JOT de iarna Lausanne 2020, in calitate de detinator de drepturi digitale la nivel mondial, cea mai promovata competitie olimpica digitala de iarna de pana acum.

In ultimul an, printre factorii care au contribuit la cresterea audientei, au fost si campaniile digitale ale Comitetului International Olimpic (CIO) din timpul pandemiei COVID-19, care i-au avut in prim plan pe sportivii de top si antrenamentele de acasa ale acestora promovate pe social-media. De asemenea, s-au bucurat de success evenimentele cheie create in sprijinul Tokyo 2020.

Juan Antonio Samaranch, presedintele Olympic Channel Services, a declarat: „De-a lungul celor patru ani, Canalul Olimpic a facut pasi mari pentru a ajunge la fani si la publicul tanar caruia i-a oferit nenumarate posibilitati de a accesa platforme variate".

"Cu mai putin de un an pana la Jocurile Olimpice Tokyo 2020, care au fost amanate  in 2021, ne asteptam la o noua perioada in care se vor dobori recorduri, deoarece echipa Canalului Olimpic continua sa creeze continut de promovare atat pentru Jocurilor Olimpice din ​​Japonia, cat si pentru o iuititorii de sport din intreaga lum."

Distribuirea continutului creat de Olympic Channel in 12 limbi a crescut, de asemenea, impactul pe care il au implementarea strategiei digitale multi-platforma a Tokyo 2020 si a Canalului Olimpic in sine.