Stiri

18 decembrie 2018 CIO lanseaza primul magazin olimpic pentru fanii chinezi cu Alibaba Group

Comitetul International Olimpic (CIO) si partenerul sau TOP Alibaba Group au anuntat lansarea primului magazin olimpic pe Tmall, cea mai mare piata electronica a marcilor si comerciantilor cu amanuntul din China.

Noul magazin olimpic va fi initial disponibil pe Tmall, doar iubitorilor de sport chinezi, dar  pe viitor se intentioneaza infiintarea unei platforme globale de comert electronic, pentru fanii din intreaga lume.
Magazinul Olimpic de la Tmall a fost lansat ca parte a noii strategii globale de licentiere a CIO, care urmareste sa se angajeze si sa se conecteze cu fanii care doresc marfuri Olimpice de marca oficiala, in conformitate cu Agenda Olimpica 2020.

 Lansarea a fost anuntata cu ocazia celui de-al doilea festival anual Tmall Winter, care a avut loc in Zhangjiakou, in cadrul caruia,  timp de trei zile, au fost puse in vanzare cu amanuntul online si offline marfuri menite sa starneasca interesul consumatorilor chinezi pentru sporturile de iarna.

Magazinul Olimpic de pe Tmall va oferi produse oficiale din trei Colectii Olimpice, atractive pentru fanii chinezi pe tot parcursul anului. Colectia Jocurile Olimpice are ca tema Jocurile Olimpice viitoare si include produse de marca de la Jocurile Beijing 2022 si Tokyo 2020, precum insigne, imbracaminte si alte articole memorabile. Colectia Olympic Heritage va cuprinde produse care includ elemente de arta si design din editiile anterioare ale Jocurilor, cum ar fi carti postale ale posterelor istorice olimpice, care leaga fani si cunoscatori de bogatia patrimoniului Jocurilor Olimpice. A treia colectie - Colectia Olimpica, se va adresa in primul rand tinerilor, urmand sa lanseze produse unice, de marca, in principal echipamente sportive si jucarii.