Stiri

21 august 2018 A inceput productia de masa a promotionalelor Beijing 2022, dupa o perioada de proba de succes

Productia in masa si vanzarile de produse oficiale Beijing 2022 au inceput dupa succesul inregistrat in  perioada de proba.
Organizatorii au lansat o serie de produse online anul trecut, inainte de a deschide magazinele oficiale in ianuarie a.c..
Piao Xuedong, directorul de marketing al Beijing 2022, a afirmat ca studiul a aratat ca exista o cerere puternica de marfa.
"Impactul impresionant al pietei asupra produselor noastre pe parcursul procesului de promovare demonstreaza interesul foarte mare pentru suvenirurile Beijing 2022 cu licenta si ofera o baza solida pentru ca vanzarile sa se extinda la scara", a declarat Piao.

"Printre cele mai populare articole sunt insignele comemorative cu logo-urile Jocurilor Olimpice si Paralimpice, care au fost vandute in doua ore in ziua deschiderii fazei de promovare. Proiectul de licentiere va sustine cu siguranta pregatirea si organizarea Jocurilor Olimpice de la Beijing din 2022, cu un puternic sprijin financiar, dar ne asteptam sa promoveze si spiritul olimpic, cultura traditionala chineza si imaginea vibranta a Beijingului", a adaugat acesta.

Au fost hotarate 16 categorii de marfuri, inclusiv insigne, aticole de imbracaminte si stationare.