Stiri

17 iulie 2018 Primele materiale promotionale pentru Tokyo 2020, prezentate de organizatori

Comitetul de Organizare a Jocurilor Olimpice si Paralimpice de la Tokyo, din 2020, a dezvaluit o serie de materiale promotionale si produse cu mascotele Tokyo 2020.  Prezentarea a avut loc inainte de lansarea oficiala a acestora si dezvaluirea numelor celor doua mascote care vor avea loc concomitent in cadrul  un eveniment gazduit, pe 22 iulie a.c., de complexul Tokyo Midtown Hibiya din capitala japoneza. O "casa" a mascotelor, unde se vor vinde articolele nou lansate, va fi inaugurata in aceeasi zi.

Produsele vor fi de asemenea disponibile la alte magazine si online, conform Comitetului de Organizare.

In mod traditional, dintre cele mai populare produse de promovare ale Jocurile Olimpice si Paralimpice sunt mascotele de jucarie si au fost produse de Tokyo 2020 in cinci marimi diferite, de la brelocuri mici pentru copii, pana la papusi de un metru inaltime.

Cea mai mare mascota va costa aproximativ 130.000 de jeni japonezi (877 lire sterline / 1.100 dolari / 991 euro), iar versiunea cea mai mica va costa in jur de 1.200 de jeni japonezi (8 lire sterline / 11 dolari / 9 euro). Vor mai fi mascote de talie mijlocie, cu pret de aproximativ 2.800 de jeni japonezi (19 lire sterline / 25 dolari / 21 euro) si unele mai mari de  3.800 de jeni japonezi (26 lire sterline / 34 dolari / 29 euro).

Alte produse promotionale includ obiecte de imbracaminte, cum ar fi tricourile si palariile, dar si prosoape, autocolantele, notebook-uri, sau insignele tip „pin” - un alt gen de obiect de colectie popular la Jocurile Olimpice si Paralimpice. Nu vor lipsi nici reprezentari artizanale ale mascotelor, sculptate cu ajutorul laserelor.

Mascotele vor fi, de asemenea, disponibile pentru fotografii in timpul evenimentului de sarbatorire.

Tokyo 2020 se asteapta ca lansarea produselor de promovare sa creasca entuziasmul pentru Jocurile Olimpice cu doi ani inainte de startul acestora.