Stiri

5 decembrie 2017 CIO a lansat campania „Become the light”

Comitetul International Olimpic a lansat o noua campanie de branding „Become the light” (Devino Lumina) cu scopul de a promova valorile Olimpice ca excelenta, respectul si prietenia si de a se alia cu Agentia ONU pentru Refugiati pentru a aduce solutii sustenabile pentru iluminat in taberele de refugiati.

Campania foloseste „lumina” ca reprezentare simbolica a valorilor Olimpice. Printr-o serie de anunturi publice, campania demonstreaza cum realizarile atletilor si spiritul Olimpic poate sa motiveze oamenii din intreag lume sa „Devino Lumina” si sa se comporte ca o flacara a pozitivitatii.

Continuand viziunea CIO de a construi o lume mai buna prin sport, campania invita participantii sa „doneze” activitate fizica, inregistrata prin Canalul Olimpic. CIO va converti activitatea inregistrata in solutii de iluminat pentru Tabara de refugiati Mahama din Rwanda, in colaborare cu Agentia ONU pentru Refugiati.

„Sportul este despre a construi relatii, de a aduce oamenii impreuna in spiritul respectului si al prieteniei” a declarat Thomas Bach, presedintele Comitetului International Olimpic. „Intr-o lume a incertitudinilor, mesajul ca umanitatea noastra unita este mai mare decat fortele care vor sa ne divida, este mai relevant ca niciodata. Atletii poarta aceasta flacara si ne inspira, dandu-ne sperante ca o lume mai buna este posibila. ”

Inaltul Comisar ONU pentru Refugiati, Filippo Grandi, a declarat ca „Sportul poate fi o salvare pentru tinerii refugiati care au fost fortati sa isi abandoneze casele, comunitatile si chiar si familiile. Sportul restaureaza copilaria, ajuta sa vindece si sa aduca un sentiment de normalitate, oferind un spatiu sigur unde copii pot creste si se pot dezvolta. Prin oferirea de solutii sustenabile si solare de iluminare in taberele de refugiati, putem creste oportunitatile de sport si educatie pentru tinerii refugiati.”