Stiri

29 noiembrie 2017 COSR, parteneriat cu Amprenta Advertising

Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) a semnat un protocol de colaborare cu Amprenta Advertising din Cluj. Parteneriatul vizeaza sustinerea si promovarea proiectului Samurai 2020 in cadrul caruia COSR isi propune sa ofere asistenta speciala sportivilor cu potential de a obtine medalii la Jocurile Olimpice Tokyo 2020.

„Colaborarea cu oameni valorosi, competenti, performanti si seriosi constituie atitudinea si suflul nou pe care le promovam si pe care ni le dorim. Impartasim aceste valori cu Amprenta Advertising din Cluj, o agentie cu un portofoliu impresionant de proiecte de succes in domeniul sportului si nu numai. Clujul a devenit in ultimul timp capitala sportului in tara noastra prin prisma faptului ca acolo au fost organizate o serie importanta de competitii internationale de mare anvergura. Amprenta Advertising a fost mereu in avangarda promovarii acestora si ne-a convins ca lucreaza cu profesionisti autentici, ale caror prestatii sunt apreciate la superlativ. De aceea i-am ales ca parteneri pentru diseminarea valorilor si imaginii Romaniei Olimpice la nivel national si international, in beneficiul performantei si al partenerilor nostri, insa in primul rand in beneficiul sportului. Scopul nostru este sa ne acceleram evolutia pe trend ascendent din toate punctele de vedere pentru ca Romania Olimpica sa ramana prilej de mandrie pentru toti romanii”, a declarat Mihai Covaliu, presedintele COSR.

„Parteneriatul cu Comitetul Olimpic si Sportiv Roman inseamna incurajarea performantei, implicarea in educatie si crearea unei baze de colaborare pe termen lung, prin promovarea valorilor, a oamenilor frumosi si ambitiosi care ne reprezinta tara. Ne bucura aceasta colaborare si ne determina sa ne focusam pe lucrurile importante, pe dezvoltarea unor parteneriate durabile, la nivel national”, a spus la randul sau Decebal Cotoc, directorul general al agentiei Amprenta.