Stiri

15 mai 2017 Beijing 2022 a inceput campania de marketing

Comitetul de Organizare a Jocurilor Olimpice de iarna Beijing 2022 a facut un pas important prin lansarea Programului oficial de marketing. Guo Jinlong, presedintele Comitetului de Organizare, si Yu Zaiqing, vicepresedintele Comitetului International Olimpic (CIO), au participat la o ceremonie la Beijing unde au subliniat importanta partenerilor comerciali pentru Miscarea Olimpica. Printre cei 400 de persoane prezente la eveniment, s-au numarat membri ai Comitetului de Organizare, oficiali guvernamentali chinezi, membri ai Comitetului Olimpic din China si oameni de afaceri chinezi.

Yu Zaiqing, vice-presedinte CIO, a declarat in cadrul evenimentului ca „programul de marketing Beijing 2022 permite partenerilor din comunitatea de afaceri sa se asocieze cu popularitatea Jocurilor Olimpice”. Acesta a mai vorbit si despre impactul pe care Agenda Olimpica 2020 il are in pregatirea Jocurilor si efectele pe care acestea le au deja asupra comunitatii locale prin implementarea unor principii de sustenabilitate.

Alexander Zhukov, presedintele Comisiei de Coordonare Beijing 2022, a subliniat faptul ca partenerii locali au un rol esential in succesul Jocurilor, rol ce implica mai mult decat partea financiara.

A doua parte a programului s-a concentrat pe oportunitatile comerciale pe care le ofera Chinei Jocurile Olimpice de iarna. Timo Lumme, director al departamentului Servicii de Marketing si Televiziune din cadrul CIO, a declarat ca „firmele si marcile chinezesti sunt cunoscute in lumea intreaga iar ce se va intampla aici (n.r. in cadrul Jocurilor) va produce efecte de durata pe tot mapamondul. Astfel, lumea Olimpismului si mediul de afaceri sunt interconectate.” Timo Lumme  a mai vorbit si despre proaspatul parteneriat incheiat cu compania Alibaba Group, fiind prima companie chineza care se implica in Jocurile Olimpice de iarna Beijing 2022 si prima care se angajeaza ca partener al Olimpismului pana in anul 2028.