Stiri

12 ianuarie 2010 CIO a lansat campania “The Best of Us”, editia 2009-2010

Comitetul International Olimpic(CIO) a lansat noua campanie de promovare “The Best of Us”, editia 2009-2010, ce reprezinta o idee simpla si puternica care traverseaza culturi si zone geografice ale lumii. Campania transmite valorile olimpice fundamentale (Excelenta, Prietenie, Respect) ce-i inspira pe tineri in arta comunicarii, motivandu-i sa participe in sport, dovedind ca sportul poate scoate ceea ce este mai bun in fiecare dintre ei. Campania cuprinde 2 spoturi pe aceasta tema. Primul spot intitulat “Toti impreuna acum”, realizat in limbile franceza, engleza si spaniola, comunica faptul ca sportivii nu lucreaza unul impotriva celuilalt, de fapt isi dau mana impreuna pentru a uni lumea in marea sarbatoare a Jocurilor Olimpice. Intr-o nota puternica de optimism si inspiratie, sportivii olimpici prin excelenta si determinare au capacitatea de a aduce lumea impreuna sub semnul Jocurilor Olimpice. Cel de al doilea spot “Spiritul olimpic” include imaginea grafica a campaniei de promovare 2009-2010 care cuprinde 6 imagini grafice sugestive ce spun adevarul incontestabil al povestii olimpice. Cele 6 imaginii grafice sintetizeaza valorile de Excelenta, Prietenie si Respect.