Stiri
20 iunie 2008 Campanie anti-ambush
Eforturile sponsorilor oficiali olimpici sunt vitale pentru organizarea şi buna desfăşurare a Jocurilor Olimpice (8-24 august a.c.). Aceasta înseamnă că ei sprijină fiecare echipă olimpică naţională, dar şi Jocurile Olimpice, iar implicarea lor în mişcarea olimpică este esenţială.
Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR), in numele sponsorilor miscarii olimpice interne si internationale solicita sprijinul tuturor agentiilor de publicitate si canalelor media in lupta contra marketingului concurential neloial.
Jocurile Olimpice nu pot avea loc fara sprijinul sponsorilor olimpici. De aceea, acestia trebuie protejati deoarece asigura suportul financiar necesar unei bune desfasurari a Jocurilor si contribuie cu bunuri si servicii catre Comitetul de Organizare in scopul de a realiza Jocuri de success.
Cu toate acestea, există companii care se folosesc de imaginea şi însemnele olimpice fără autorizaţie şi îşi asociază imaginea cu cea a Jocurilor Olimpice, inducând astfel în eroare suporterii olimpici.
Acest lucru este incorect atât faţă de sportivi, cât şi faţă de sponsorii oficiali olimpici şi mişcarea olimpică. Încurajaţi-i şi respectaţi-i pe adevăraţii sponsori olimpici şi sprijiniţi-i numai pe aceea care fac într-adevar un real efort prin implicarea lor în mişcarea olimpică.
Pe plan national, Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) se dezice de sponsorii non-olimpici care se auto-asociaza cu Echipa Olimpica si compromit astfel viitorul Jocurilor Olimpice si al sportivilor.
Presedintele COSR, Octavian Morariu a declarat astazi ca “depinde de noi toti sa ne asiguram ca numai sponsorii oficiali se asociaza cu Jocurile Olimpice. In ultima perioada, au aparut companii care pretind ca sunt sponsori olimpici si care prin actiunile lor nu fac decat sa dauneze Jocurilor Olimpice si sportivilor. Sponsorii nostri ne ajuta sa promovam valorile unice ale Jocurilor Olimpice, valorile prieteniei si respectului, fair-play-ului si participarii. Acestea sunt valorile care inspira sportivii pretutindeni in lume sa participe la competitie si sa devina olimpici. Avem nevoie sa fim siguri ca tineretul nostru continua sa viseze la Jocurile Olimpice si sa fie inspirat de ele. Ceea ce nu putem realiza fara sprijinul sponsorilor nostri“.

Alte stiri
- A fost prezentat primul articol de imbracaminte din cadrul Proiectului mondial kimono pentru Tokyo 2020 - 19 aprilie 2018
- Consiliul orasului Calgary a votat mentinerea candidaturii pentru gazduirea JO 2026 - 17 aprilie 2018
- Speranta ne lumineaza drumul - sloganul Stafetei Tortei Olimpice Tokyo 2020 - 13 aprilie 2018
- World Sailing a anuntat procesul de calificare pentru concursul olimpic Tokyo 2020 - 11 aprilie 2018
- Japonia va acorda o atentie deosebita relatiei CIO - Coreea de Nord inainte de Tokyo 2020 - 4 aprilie 2018
- Tokyo 2020 va recruta 80.000 de voluntari - 3 aprilie 2018
- Vezi toate stirile